Retour- en terugbetalingsbeleid
Belangrijke informatie
- 30 dagen om te retourneren
- Krijg binnen 15 werkdagen uw geld terug
- Geen herbevoorradingskosten
- De klant betaalt de retourverzendkosten
Retourneren
Als u niet tevreden bent met de door u bestelde artikelen, heeft u de mogelijkheid deze te retourneren binnen 30 dagen na ontvangst.
In dit geval moet de bestelling aan de volgende voorwaarden voldoen:
- De bestelling bevat nog alle juiste onderdelen, componenten en de verpakking is precies zo aangekomen als het product.
- een normale behandeling van het product is evident, breuk door onzorgvuldige behandeling is uitgesloten.
- producten waarvoor hygiëne belangrijk is, zijn grondig gereinigd voordat het retourproces proces begint.
- het product direct na ontvangst defect is bevonden.
- Wij zijn gerechtigd de klant verzendkosten in rekening te brengen.
*Wij behouden ons het recht voor om geretourneerde artikelen te weigeren als wij vermoeden dat de artikelen zijn gebruikt of buiten onze schuld zijn beschadigd.
Hoe kan ik mijn bestelling retourneren?
Als je bestelling aan de bovenstaande voorwaarden voldoet, moet je het volgende doen om het retourproces te starten.
- Meld de bestelling aan door naar ons te mailen op info@anne-lea.nl
- Zorg ervoor dat de aanvraag het volgende bevat:
- Bestelnummer
- Reden voor de retouraanvraag
- Foto van het product in geval van breuk/probleem
- Voornaam + achternaam
- Adres
Terugbetalingen
We betalen je terug binnen 15 dagen na goedkeuring van de retourzending. De terugbetaling wordt overgemaakt naar de oorspronkelijke betaalmethode.
Bestelling annuleren
Als je je bestelling wilt annuleren, stuur dan direct na het plaatsen van je bestelling een e-mail naar info@anne-lea.nl. De bestelling wordt dan niet in behandeling genomen. Als je ons te laat mailt en je bestelling al in behandeling is, is annuleren niet meer mogelijk, maar kun je het artikel altijd terugsturen. Je moet dan wel de retourverzendkosten betalen.
Ik heb dit niet besteld / mijn artikelen zijn beschadigd
Geen reden tot paniek! Maak eerst foto's van de probleemartikelen en stuur deze binnen 24 uur na ontvangst van het pakket naar ons op.
Stuur de foto's samen met je bestelnummer en een uitleg van wat er mis is.
We geven de hoogste prioriteit aan deze gevallen, omdat we willen dat onze klanten tevreden zijn! De meest gebruikelijke oplossing is om een nieuw correct / onbeschadigd artikel te sturen, maar laten we dit bespreken op info@anne-lea.nl.
ContactAnnelea door LimitCommerce BV
Lindenstraat 4, 4231 DT Meerkerk, Nederland
KvK: 9172589
BTW: NL865750993B01